joi, 13 noiembrie 2008

Ce parere aveti despre asa-numitele carti motivationale ?

Taica-miu este mare fan, la fel un var de-al meu si altii. Eu sunt mai sceptic. Dumneavoastra ce parere aveti ? Credeti ca va poate influenta viata in bine ?

Un comentariu:

Writer spunea...

Cred sincer ca orice carte iti poate influenta viata intr-un fel sau altul. Cu toate astea, cand e vorba de carti motivationale nu pot spune ca-mi plac toate. Daca imi permiti le-as imbraca in categorii. Pe de-o parte sunt cele care iti spun cum sa-ti schimbi viata in 2, 3, 15, 100 de zile, pe de alta parte avem cartile ce sunt menite a schimba dependentele, cat si cele ce-ti arata cum poti fi mai bun.
Doua carti motivationale mi-au schimbat mie viata. Prima este "In sfarsit nefumator" a lui Alla Carr, cred ca iti poti da seama care a fost rezultatul... Iar cea de-a doua este a lui Tony Buzan, "Use your head", carte ce mi-a schimbat perceptia asupra procesului invatarii.
Pe mine ma ajuta si discursurile motivationale, dar nu vreau sa intru in alta poveste.
Eu recomand cartile motivationale personaleor care vor sa fie mai bune si care simt ca este momentul unei schimbari. Ajuta foarte mult.